2015. március 23., hétfő

A Noé család titka: 1. fejezet

Hello!

Új részt hoztam, egy új szerzőtől!
Olvassátok el, érdemes.
Bízom benne és a szerző is, hogy tetszeni fog.
Végre nem csak a jókról lesz szó!

Jó olvasást! :)

Egy magas sovány testalkatú 26 éves fiatalember ült a szobájában, maga elé meredve.
Elmélyedt az emlékeiben. Kopogtak. Egy kék hajú szürke szemű lány állt az ajtóban.
- Bejöhetek? - Kérdezte.
- Gyere. Gyere egyetlenem. Te vagy az egyetlen, aki megmaradt nekem az életben. 

- Ne mondj ilyet, van még más valaki is, a fiúnk.
- Igen, a fiúnk, ha megtudja, meg fog gyűlölni mindkettőnket. Van egy olyan érzésem, hogy már tudja, hamarosan eljön, és megszabadít minket. Szeretlek Road.

- Én is téged, Mana tudod nagyon jól. Szeretlek, mindig is szerettelek.
Újra kopogtak.
- Ó micsoda meglepetés, együtt találom a szerelmeseket.
- Pofád lapos öcsém. - Behúzott neki egyet pont a szeme közé.
- Mana, neked elment az eszed? Mi ütött beléd? Fejezd be!
- Éppen ellenkezőleg, Near D Canbble. 35 év után most kezd megjönni az eszem.
- Fejezzétek be! Nem látjátok, hogy a kettőtök vitája tönkre tette a családunkat. 



- Road, drágám, ezt már megtiszteltetés egyáltalán családnak nevezni, ami itt folyik ebben az elátkozott házban. Hol van Baltazár D Canbble? Öcsi nem tudod, hol van az apánk?
- Itt vagyok fiaim. Beszélnem kell veletek. - A gróf sírva a földre borult. - Nem bírom tovább, én ebbe belehalok. Nálam a bűnös megtér.
- A mindenható Baltazár, a ház ura, és parancsolója a földön térdepel és óbégat, hát ilyet se minden nap látni.
- Némi együtt érzést uraim még is csak az apjuk.
- Neked pedig szerelmem, nem lenne szabad elfelejtened, hogy Allen nagyapja. Ez nem mentség arra, amit tett. Megölte az anyánkat, zombi tanyává változtatta a házunkat, elvette tőlünk a fiúnkat. Vissza akarom kapni a régi életemet.
- Megértelek fiam, nekem is hiányzik édesanyátok. Szeretem Évát, és sajnálom, amit Allennel tettem. Nem tudom, hogy nézzek a szemetekbe, ebbe bele fogok őrülni.
- Apósom én megbocsájtottam. A fiam él, és hamarosan újra egy család leszünk valamikor. Ami téged illet Near , te hogy viszonyulsz Allenhez? Szeretném tudni.
- Fivérem az unokaöcsém, az én vérem is, semmi okom bántalmazni. Egyszer már figyelmeztettelek, hogy ne bántsd, még is megtetted.
- Hát ez igaz, de tudod az a Noé énem volt.
- Valóban csak ennyi volt?
- Elég hagyjátok abba, ne veszekedjetek! - Road sírva fakadt. - Vissza akarom kapni a fiamat. Nem bírom tovább.
-Ne sírj, drágám!
 


By: Miyakó


 

4 megjegyzés:

  1. Végre egy Noés! ^^

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, köszönhetjük Miyakónak :)

    VálaszTörlés
  3. vuuuuuu. ez hiányzott eddig, kicsit néhol érthetetlen, de összeáll a kép :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük! Mindenképp átadom az írónak, örülni fog!

    VálaszTörlés