2015. március 28., szombat

A Noé család titka: 2. fejezet



Hello!

Itt a következő része Miyakótól. Bízunk benne, hogy tetszik nektek!

Szívesen várok még történeteket másoktól is!

Jó olvasást! :)

Este 19:oo óra Párizs, a Fekete Rend Főhadiszállása. Odakint szakadt az eső. Allen a társalgóban ült a Feleségével, Yukival, és 3 gyerekükkel Manával, Yukinával, és Sarával. Amikor valaki belépett hozzájuk. 
Az új ördögűző társuk volt az Tasukikó, aki 1 hónappal ezelőtt csatlakozott hozzájuk.
- Bocsánat, hogy zavarok, de komolyan kell beszélnem mindkettőtökkel.
- Gyere be nyugodtan.
- Gyerekek lefekvés mindenkinek.
- Igen, mama.
- Jó éjt puszi anyának, és apának. Allen, és Yuki mind hármójukat megpuszilták. A gyerekek elmentek lefeküdni.
- Elmondom nektek a teljes igazságot a családunkról.
- Tessék?
- Tasuki apja Near.
- Micsoda? Ez most komoly? Az apósom öccse? De hát az a gazember nem való család apának. Ilyen nincs! Hogy állhattál össze pont vele?
- Ne haragudj Allen, drágám.
- Semmi baj, angyalom.
- Igen, amikor megláttam azt a kislányt nekem is feltűnt, hogy nagyon hasonlít a bácsikámra.
- Allen kun te gyanítottad?
-Igen. Te is? - Yuki némán bólintott.


- 20 évvel ezelőtt hétköznapi családként éltünk. Mana, Road, Near, és én mindig együtt játszottunk a ház körül. Near minden nap megkérte a kezemet, hogy menjek hozzá. Mana meg minden nap körbeudvarolta Roadot. 10 évvel később összeházasodtunk Nearrel. Rá 1 évre megszületett Tasuki. Near minden este zongorázott neki, hogy elaludjon. Utána kettesben voltunk beszélgettünk. Egy idő után elmaradtak ezek a meghitt esték. Heti 1- szer egyedül voltam a szobánkban. Amíg az egyik ilyen alkalommal sikítást hallottam. Near megfenyegette Roadot, hogy vele legyen. A sógorom rájött erre, és összeverekedtek. Én közéjük álltam, hogy szétválasszam őket. Ez akkor még sikerült. Másnap Road odajött hozzám, sírva kért bocsánatot, és azt mondta szökjek meg Tasukival, mert itt bármelyik pillanatban elszabadulhat a pokol. Akkor nem hallgattam rá. Ez végzetes hiba volt. Az apósom, a sógorom, és a férjem, egyre gyakrabban tünedeztek el titokban. Késő éjszaka jártak haza, és én éreztem, hogy megváltoztak, már a gyerekkori barátnőm sem volt többé önmaga. Aztán egyik reggel szörnyűordítást halottam. Kinéztem az ablakon, láttam, hogy az anyósom ott fekszik, holtan a fánál.  Zombi szerű alakokat láttam az udvaron. Kirohantam. Aztán rám támadtak. Éreztem, hogy Near az egyik, és bár nem akart megölni a férfi, akit szerettem megszűnt létezni. Aztán az egyik, aki az első Noéként hivatkozott magára: (Baltazár D Canbble, a gróf) megparancsolta, hogy kövessék, és egy fénylő valamit tartott a kezében. Az ártatlanságot. Aztán elmentek utána, engem otthagytak, elmenekültem Tasukival. Az utcán bolyongtam 3 éven át, míg Cross rám talált, és idehozatott. A többit már tudjátok.
- Tehát ha elpusztítjuk az ártatlanságot... Akkor visszakapjuk a családunkat.
- Igen 99% az esélye. Yuki nálad van még a szív?
- Igen persze itt van. Számíthatsz ránk. Segítünk neked, amiben csak tudunk. 


By: Miyakó

1 megjegyzés: